Profil vizitatori

34% restaurante, cafenele, ceainării, hoteluri, pensiuni, unități fast food, bistrouri, cantine
31% cofetării, gelaterii, ciocolaterii, gogoșerii, fabrici de biscuiți, comerț cu produse de cofetărie și gelaterie
17% producători din domeniile panificației, patiseriei, morăritului
13% comercianți produse de panificație, patiserie, morărit, pizzerii, fabrici de paste făinoase
5% alte activități

Image

18% vizitatori din străinătate
82% vizitatori din România

Image

DOMENIILE DE ACTIVITATE ALE VIZITATORILOR GASTROPAN

Experiența organizatorilor de peste 22 ani de experiență în domeniul panificației, cofetăriei și HoReCa permite o selecție riguroasă a publicului vizitator, iar una dintre principalele caracteristici distincte ale GastroPan este nivelul înalt de specializare al vizitatorilor (82%). Criteriile de selecție se bazează pe natura afacerii pe care o conduc și pe capacitatea lor de a lua decizii, iar evenimentul se adresează în special persoanelor care sunt clienți, dar reprezintă și potențiali clienți pentru expozanți și care au o înțelegere profundă, atât a nevoilor pieței, cât și a caracteristicilor tehnice ale soluțiilor pe care le caută pentru afacerile lor.

Astfel, expozanții pot să valorifice eficient cele trei zile de expoziție, deoarece prezentările și demonstrațiile susținute în standuri sunt realizate la un nivel înalt de profesionalism. Cu alte cuvinte, la GastroPan, se întâlnesc specialiști din partea furnizorilor cu specialiști din partea clienților sau potențialilor clienți.

STRUCTURA PUBLICULUI ȚINTĂ DUPĂ FUNCȚIA DEȚINUTĂ

21% brutari, patiseri, cofetari
20% bucătari
14% inginer alimentar, tehnolog în industria alimentară, responsabil calitate
15% administrator
11% director de vânzări, director comercial, director de achiziții, manager
9% departament de IT, logistică, producție
8% altele
2% studenți, elevi, profesori din unități de învățământ profesional

Image